Az első fondant tortám

Tortát nemcsak papírból készítünk ám a mi 6 éves Petinknek. Az ünnepelt óhaja  egy Titanicos torta volt. Amikor elmentem a cukrászdába és megláttam a Titanic torta árát , felszisszentem és erős gondolkodásba kezdtem. Az eladóhölgy közölte -gondterhelt pillantásaimat látván-, hogy a Titanicos épp nem rendelhető.
Fellélegeztem, de nyomban törni kezdtem a fejem, hogy akkor most honnan lesz Petinek Titanic-tortája.
Na jó , megsütöm. Igen ám, de hogy a szöszbe, mikor még egy egyszerű gyümölcs torta is kifog rajtam (a múltkor ugyanis sehogy sem akart megszilárdulni a zselé:-( )
...és kerestem fondant receptet és ötleteltem , no meg vásároltam némi hozzávalót .....és nekifogtam, lesz ami lesz alapon.
Ilyen lett:-) , a Titanic süllyed, persze nem így gondoltam, de mit várhat az ember lánya a Titanictól.
/Később tudtam meg alá kellett volna dúcolni, de azt meg fogalmam sincs hogyan kell. / Csak a holnapi torta vágásig el ne süllyedjen teljesen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése