Pöttyös képkeretek babaképekkel

A hétvégén barkácsolgattunk. Már régóta vágyom rá, hogy végre Tomi képei is méltó helyre kerüljenek. A hétvégén el is készültem a képkeretekkel. A kicsi pöttyös keret Az IKEA-ban vásárolt natúr képkeret új ruhába "öltöztetésével " készült. A bordó alapra törtfehér pöttyöket festegettem és Apa által -rétegelt falemezből- kivágott szívecskével díszítettem, melyet egy kis szalvéta tecchnikával készült rózsa díszít. Nem a klasszikus eljárást alkalmaztam, hanem leegyszerűsítve a dolgokat az akrill festékkel frissen festett felületre egyszerűen rásímítottam a motívumot. Így is tökéletes lett!
A nagyobb képkeretet hobbyboltban vásároltam és magam nyomtattam a pöttyös paszpartut Tomi lábacskái köré. A rózsákat szintén a frissen festett felületre simítottam rá.
A fatolltartó ugyanígy készült.
Az összhatás szerintem nagyon klassz lett!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése